سخني با شما!!!!
نوشته شده توسط : ¤●*♥.•*ArezoO¤●*♥.•*

سلااااام!

واي بچه ها خيلي دلم براتون تنگ شده ولي نميتونم آپ كنم...

باران جون خوبي چطوري؟ مرسي كه قبول كردي مينوش جون از تو هم ممنونم واقعا نميدونم چطور جبران كنم...

بچه هاي عزيز لطفا اين تصور رو نكنين كه كسي كه رقاصه نميخونه يا خواننده ها نمي رقصند گروه پين آپ گرلز يه گروهه مثل گرلز جنريشن يا همون سو ني شي ده...

يا همون سوپر جونيور با اين تفاوت كه ما دختريم...

فقط تخصص رقاص ها در طراحي رقصه و بعد رقص رو با بقيه تمرين ميكنن ميره واسه اجرا خواننده ها هم همينطور متن و يا تكست ترانه رو آماده ميكنن به همراه كمكاي بقيه و بعد ضبط ميشه و همه هم ميخونن...

راسي حديث و مينوش نگفتن چه نقشي توي گروه دارن يا ميخوان داشته باشن!

بچه ها هر كدوم پروفايل ندادين توي يه نظر خصوصي در مورد خودتون بگين تا داستانا با شخصيتتون متناسب باشه ترجيحا تاريخ تولد فراموش نشه چون بايد كادو بگيرين!!!!

دليل اصلي تاخيرم اين بود كه يه ذره توي داستان سعيده و ليتوك گير كرده بودم يه خورده سخت بود چون اگه توي داستانا دقت كرده باشين سعيده از ريووك خوشش ميومد و نبايد شخصيت ريووك بد جلوه داده ميشد...

به زودي داستان بعدي رو ميذارم نهايتا تا آخر هفته...

بااااااااي!


سلام عرض ميشود خدمت بروبكس گرامي و عزيز كره اي خوشگل و گل چطوريد؟

ببخشيد واقعا ميدونم از دستم دلخوريد ولي باور كنيد نميرسم بيام نت آخه من از كامپيوتر داييم ميام اينترنت و وقتي ويندوزش قاطي كنه اصلا براش مهم نيست و دست من هم نيست كه درستش كنم...

مسائل پيچيده اس!

ولي اومدم تا جواب نظراتتون رو بدم...

اول از همه حديث كه با شوق زياد هر روز سر ميزنه:

حديث جون قربونت دست گلت درد نكنه ولي من نميتونم هر روز آپ كنم داستان چيزي نيست كه بشه هر روز گذاشت ولي قبول دارم اين سري خيلي دير شد...براي اينكه كمتر خسته بشي اگه ميخواي يه راهي مثل ايميل يا وب بگو خودم شخصا خبرت ميكنم تا بياي آپ ها رو ببيني و حتي موضوع آپ ها رو بهت ميگم تا اگه دوست نداشتي نياي...

بعد در مورد باران:

باران جون كيوهيون قبلا رزرو شده(با اجازتون توسط خودم!!) اگه كس ديگه اي رو دوست داري بهم بگو  تا با اون برات داستان بذارم در مورد رقصندگي هم يه ذره شلوغ ميشيم ولي باشه حرفي نيست تو هم رقصنده ي سوم خواهي بود...فقط اگه ميشه يكي رو انتخاب كن كه توي ليست افراد ابتداي وبلاگ نباشه. ممنونم

و در مورد مينوش:

مينوش واقعا گيجم كردي ....من اين همه از همون اول بهت گفتم توي داستانا مياي فقط بگو ميخواي با چه كسي برات داستان بنويسم گفتي اون مهم نيست و از اونجايي كه ميترسيدي يه وقت اجازه ندم بياي گفتي فقط توي داستانا باشي كافيه. ته مين رو هم به خاطر كسي وارد داستان نكردم و فقط به اين دليل بود كه به معلمي با مهارت خوب در رقص نياز داشتيم. الان خودت نگاه كن همه معلم جديدا اومدن خب يه ذره ضايع است كه وسطش كي بياد...بعد هم من نميدونم اسمش رو چطوري بنويسم تا با كلمه كي؟(به معناي چه كسي) اشتباه گرفته نشه!!!

براي مثال فرزانه در ابتداي كار فرد موردعلاقه اش رو تغيير داد اگه بشه باران و مينوش هم همين كارو بكنن شخصا خيلي ممنون ميشم...

مينوش راه بهتري سراغ داري بگو يا  حداقل يه ايده بده تا كي وارد داستان بشه.

باتشكر

آرزو





:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
hadis در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
حواسم نبود خصوصی نزاشتم

/weblog/file/img/m.jpg
hadis در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
حدیث
متولد شیراز اما ساکن تهران البته تازه 7 ماهه که اومدیم تهران در کل خصلتام شیرازیه
ادمه خونگرمیم رک گو ام
این یکی فک کنم خیلی بدرده داستانت میخوره
حتی اگه عاشق یه پسر باشم کلی اذیتش میکنم و کسی بخواد بدستم بیاره باید پدرش بیاد تا شاید منم اعتراف کنم(که تاحالا چنین کاریو نکردم)
کلا ادمیم که همیشه درحال خندیدنم ام فوق العاده مغرور در برابر پسرا
اما وقتیم گریه کنم دل سنگم اب میشه اگه بدون صدا گریه کنم صد درصد به خودمو احساساتم مربوط میشه اما اگه هقهق کنم مطمنا از دل سوختنه
اهان راسی دوس دارم تو پین اپ گرلز وکال باشم البته وکال اصلی که نیستم اما خب وکالو دوس دارم رپرو هم دوست دارم

/weblog/file/img/m.jpg
hadis در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
salam arezoo chetori?baba bekhoda akhare haftas dg taghatam dare tamum mishe.ma montazerim hey hey ma montazeriiiim
alan vasat ye seri chiza mizaram tu nazar khususi bekhuneshun dar morede khodam

/weblog/file/img/m.jpg
hadis در تاریخ : 1389/11/12/2 - - گفته است :
salaaaaaaam asisammm'khufi??
man tuye hamin web nevisandam dg
mamnun misham khabaram koni
ama man montazeraaaaam

/weblog/file/img/m.jpg
مینوش در تاریخ : 1389/11/12/2 - - گفته است :
نه عزیزم من مشکلی ندارم چه کی باشه چه ته مین چه بغال سر کوچه مهم اومدنم تو داستان بود ... در کل ببخشید ... راستی کمک خواستی به عنوان یه دوست روم حساب کن ... یادت نره میتونم کمک کنم ... در کل میسی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: